Mitt Romney Acceptance Speech at the Republican National Convention (C-SPAN) – Full Speech – Politics Informer Video

Mitt Romney accepts the Republican Presidential nomination at the 2012 Republican National Convention in Tampa Bay Times Forum. From C-SPAN’s LIVE gavel-to-gavel coverage. www.c-span.org
Video Rating: 2 / 5

21 Comments - Write a Comment

  1. LOL both romney and obama is shit…. 

    Reply
  2. wheres the gangnam style

    Reply
  3. What’s a Mitt Romney?

    Reply
  4. Those are stubborn Christian republicans! The smart people are democrats

    Reply
  5. OMG, what the hell is wrong with you Americans?? This guy is honestly convinced, that you should be able to open a window in an airplane in case of fire, so you can get in some more oxygen. How can anyone vote for him?? Do you give a fuck at all???

    Reply
  6. MITT ROMNEYS LOSS SIGNIFIES THE SECOND COMING OF JESUS. REPENT. REPENT. REPENT ALL OF YOU SINNERS.

    Reply
  7. Obama killed Osama Bin Laden, & he killed the conservative movement

    Reply
  8. Should have voted for Ron Paul you stupid Republicans. But nooooo

    Reply
  9. HAHA ROMNEY

    Reply
  10. No.

    Reply
  11. No.

    Reply
  12. People voted entitlements over jobs.

    Reply
  13. Muchos danke—thanks in two languages, so I am assured not to offend my Latin or German brothers. Well, three if you count English. “Diolch” —there, I covered the Welsh voting block! Anyway..’preesh your comment!

    (I do think Romney is a corporate man who just is slimy…but pays for his ever changing chameleon make overs…hence, Gecko)

    Reply
  14. I have to admit I want to be like Mit Romney. Wouldn’t you all ?

    Reply
  15. :)

    Reply
  16. You are a slobering, shitting, pissing, polluting, mongoose-milking hominid who will be decomposing into a putrid slime in a few short years no matter how much you delude yourself into believing that your destiny is eternal glory.

    Reply
  17. Mitt Romney = Gordon Gekko. And Paul Ryan is Charlie Sheen. Best damn analogy I have ever read!!!

    Reply
  18. Dinky-please reply with a semblance of substance…or you are intellectually bereft.

    Look it up. Starts with a “b”.”

    Reply
  19. If the republicans aren’t endangered, the stupid republican types are endangered.

    Reply
  20. that proves it right there, bigot 

    Reply
  21. haha I love that

    Reply

Leave a Reply

Send this to friend