Mila Kunis On Jesus And Republicans – Politics Informer Video

Actress Mila Kunis was named ‘sexiest woman alive’ by Esquire magazine, but she’s also making headlines for her comments on Jesus and Republicans. Does her stance on religion make her sexier? Ana Kasparian and Cenk Uygur break it down. Read the interview here: www.esquire.com Jack Black Rips Family Guy Creator Seth MacFarlane: www.youtube.com Support The Young Turks by Subscribing bit.ly Like Us on Facebook: www.fb.com Follow Us on Twitter: bit.ly Buy TYT Merch: theyoungturks.spreadshirt.com Find out how to watch The Young Turks on Current by clicking here: www.current.com
Video Rating: 4 / 5

25 Responses to “Mila Kunis On Jesus And Republicans – Politics Informer Video”

  1. asqwertytgbyhn says:

    why republicans are even Christians?
    Jesus was from the middle east!
    bunch of hypocrites.

  2. unclefixer says:

    Anyone who thinks there is a difference between the political parties is not really paying attention to what is going on in this country or is too young to see the decline we have experienced. Dem or repub, it is getting harder and harder for the working people to make it. As far a Jesus is concerned, well reguardless of who he was , he preached love and respect for your fellow man. Some people just don’t like moral absolutes, ie somethings are right and others are wrong.

  3. Lotten Gustafson says:

    HOLY SHIT!! This is a fucking joke.
    Seen a few TYT talks now. But this was direct offensive. Really? Ana’s trying to bring forward Mila, a female voice in the political debate. And what is Cenk doing? Fucking bringing it down by commenting on Mila’s looks?! How is THIS not affensive to women? You’re such a male macho ass… really.
    This show struck me at first as something interesting. I will still watch Ana Kasparian though, who isn’t degrading herself by stupidity.

  4. SplitGoose says:

    “…no one wants to hear come from his mouth.”
    You spoke on behalf of everyone here. People have other opinions on the subject.

  5. anarkitti says:

    I in no way was speaking for anyone… I just dont think I’m alone in this.

  6. Crackcoach says:

    My comment says that I didn’t think either one was hotter than the other so I guess my glasses work better than yours bitcher. lol

  7. thebitcher01 says:

    you’re definitely on crack if you think Ana is hotter than Mila. Not even close dude. Get some glasses or something

  8. May Jim says:

    I see. That’s why we need laws against murder and even then it does not good. Besides, that is just your opinion that “we evolved an inherent dislike of death.” It’s fine to believe that, but there is really no way of knowing if that is true or not. You take it by faith.

  9. similispastor says:

    Well, we evolved an inherent dislike of death (including, most importantly, murder) so that humans would avoid depleting their own population.

  10. EightAndAHalf1 says:

    Fine.

  11. Pau Nay Oloron says:

    ok ok i get it you really hate mila kunis, she is a shitty actress. lets call this a wrap.

  12. EightAndAHalf1 says:

    Who the hell said anything about me being a Republican? I fucking hate Republicans, and you just proved what an idiot you are by jumping to that conclusion. But I also hate stupid cunts like Mila Kunis who think their shit doesn’t stink and that people actually give a rat’s ass what they think about politics. Her job is to look pretty and keep being a shitty actress, because that’s all she is. She needs to keep her goddamn mouth shut.

  13. Pau Nay Oloron says:

    Your the one here saying people don’t have the right to voice their opinion cause you don’t approve. Typical bigot republican, what you think, do or say doesn’t mean shit to anyone. As for your logical thinking about youtube take a look at your channel all you do is talk shit on youtube so what does that make you?

  14. SplitGoose says:

    Unbelievably you don’t represent anyone but yourself, stop talking for the rest of us.

  15. Conceptualizethis says:

    “Call me” lol 

  16. CanadianHuskyDog says:

    Stupid turks please die

  17. EightAndAHalf1 says:

    You’ve accomplished so much, yet you still spend time on youtube trying to make people feel bad about themselves. Yep, nothing pathetic about you at all.

  18. Pau Nay Oloron says:

    lol your so mad and angry it’s funny. I’m guessing your so bitter because your life is so empty and worthless? have no friends and your family hates you? yea i figured. I haven’t accomplished nearly as much as Mila Kunis but don’t worry bout me I’m allll good. I can guarantee I’ve accomplished more then you and I’m not even 30. If you want to compare accomplishments i have no problem making you hate your life even more.

  19. anarkitti says:

    I love Ana, but the dude is a creep. Every time the topic involves an attractive young woman he has to make creepy comments that no one wants to hear come from his mouth. Uhh just give your point of view on the issues. *shudders*

  20. EightAndAHalf1 says:

    And I suppose you’ve accomplished a whole shitload, huh asshole?

  21. Pau Nay Oloron says:

    She’s free to express her opinion because of the 1st amendment…..you fucking idiot. And she is hot shit, ranked one of the sexiest women in the world, shes rich, smart and has accomplished more then you ever will.

  22. bloodyleech says:

    ana seems to wanna hit that with all dem compliments

  23. bloodyleech says:

    she’s not hot.

  24. Alphacino1018 says:

    Let’s stop religious wars people have there own beliefs!! BTW She plays Meg from family guy

  25. MrDBarch says:

    How cleverly put, well said.Too bad the religious rite refuses to hear such rational common sense…

Trackbacks/Pingbacks


Leave a Reply